tisdag 29 april 2008

Ett paket framme!


Mitt klädbytes paket har anlänt idag, till Kaja och lilla Krax . Att döma av inlägget blev de nöjda :-) Himla kul, för det var lite klur med att få till det. Inte själva sömnaden, kanske, men va det skulle vara. Tyvärr missade jag att fota det ena plagget, ett par Frogz-jeans, kompletta med applikation och allt. Modellen är samma som dessa . Bilder finns dock hos mottagarbloggen! Tröjan blev jag också nöjd med, men inte lika nöjd som jag hade blivit om den hade blivit som den var tänkt. Från början var framstycket rött med en helfin ambulans-applikation, men Pfaffen fick ju för sig att tugga ett stort hål i tyget när jag var nästan klar med applikationssömmen. GAAAAHHHH! Usch, vad jag svor, det röda tyget var dessutom slut, så då fick jag tänka om. Tillslut blev det nog rätt bra ändå, modellen är samma som denna, men med kort ärm och inga mellanstycken i raglansömmen. Och betydligt smalare.

Inga kommentarer: