fredag 4 april 2008

ut&fram!

Blir mitt nya namn :-) Har precis klickat iväg beställningen på namnlappar, det ska bli jättekul att få dem, hoppas det går fort! Uttrycket kommer från Fjant, som kallar kläder som hamnat på sniskan eller utoch in för utåfram. Fyndigt, tyckte jag, så nu får det bli så.

Bytesfunderingarna går vidare, dels till barnklädesbytet, dels till aprilbytet på hemligt paket som jag är med i på sjalbarn. Jag har bestämt mig och tom ritat mönster till det ena, och bestämt mig men inte hittat tyg till det andra, dock. Kanske en tur till Nea Nobelle på måndag?

1 kommentar:

Anonym sa...

"ut&fram", vilket härligt namn! Vill tacka så jättemycket för mönstret på åkpåsen. Jag har ritat om det lite för att passa min tjej som är lite större än nyfödd, nämligen 7 månader. Nu ska jag till att sy både till bilstolen och barnvagnen. Lovat att höra av mig när de är klara:)