måndag 17 mars 2008

Barnklädes-bytet!

Nu tänkte vi komma igång med barnklädesbytet, inboxa din emailadress samt postadress till Tyras Föräldrar på fl, så kommer ett mail med frågor som man ska lägga ut på sin blogg alt. fl-blogg. Tanken var att alla ska fåsin mottagare innan påsk ifall man vill utnyttja helgerna till att sy, så snabba gärna på lite med infon.

Vi ska åka iväg till fjälls över påsken, så här kommer mina preferenser.

Jag har två grabbar, Fjant 3 år, storlek 104, men är det sommarkläder som ska skickas behövs nog 110. Knodd, 3 månader, drar 68 nu, men växer som en raket, så 74 är nog bäst. Har rätt så lång rygg.

Plagg vi behöver-tja, allt! Blir glad för det mesta. Men det ska vara funktionellt.

Jag gillar de flesta färger, även rosa till min grabbar, men just nu är orange, brunt och illgrönt poppis. Gillar mönster, särskilt lite retrobetonade mönster, men helst inte gullegulligt av typen nallar eller mussepigg eller så. Doredo-plagg gillar jag stort.

Nu kommer jag inte på mer, undrar du något så kan jag komplettera efter påsk.

Inga kommentarer: